Costurile de livrare sunt calculate conform tarifelor practicate de firmele de transport cu care Baitshop România are relații contractuale. Produsele aflate în stoc sunt pregătite și expediate în aproximativ 1-5 zile lucrătoare. În situația în care acest termen nu poate fi respectat, clientul va fi informat, iar data livrării va fi stabilită de comun acord.
Taxa de ramburs este aplicabilă exclusiv pe teritoriul României și pentru colete cu o greutate maximă de 25 kg. Pentru colete care depășesc această greutate, sunt acceptate doar plata cu cardul sau prin ordin de plată.
În cazul în care, la momentul livrării, observați urme de deteriorare pe ambalajul coletului, vă rugăm să solicitați curierului să asiste la deschiderea acestuia, dacă este posibil, sau să refuzați primirea coletului. Înlocuirea produselor sau restituirea contravalorii acestora este posibilă doar dacă respectați una dintre aceste două condiții. Dacă acceptați un colet deteriorat și curierul a părăsit adresa dumneavoastră, Baitshop România nu mai are posibilitatea de a iniția procedura de despăgubire.
Dacă coletul nu prezintă urme de deteriorare la exterior, dar după deschiderea acestuia constatați nereguli, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa contact@baitshop.ro.
Tarifele de transport și eventualele taxe asociate metodei de plată sunt calculate automat în momentul plasării comenzii, cu excepția comenzilor cu livrare paletizată internațională, pentru care se solicită oferte de preț SPOT.
Destinatarul este responsabil de furnizarea corectă a informațiilor de livrare, inclusiv cod poștal, adresă și număr de telefon. În cazul unei livrări eșuate, Baitshop România își rezervă dreptul de a recupera costurile de transport achitate către curier în eventualitatea plasării unei noi comenzi.